-
Ubezpieczony po wystąpieniu zdarzenia objętego ochroną ubezpieczeniową zobowiązany jest powiadomić niezwłocznie Centrum alarmowe, dzwoniąc pod całodobowy numer telefonu: 71 727 02 19
Dodatkowo będzie zobowiązany do podania danych takich jak:
- dane ubezpieczonego (imię i nazwisko, PESEL),
- imię i nazwisko osoby zgłaszającej,
- nr telefonu, pod którym możliwy jest kontakt z ubezpieczonym,
- krótki opis zaistniałego zdarzenia i rodzaj koniecznej pomocy.
-
Zgłaszający roszczenie powinien dostarczyć ubezpieczycielowi poniższe dokumenty na wskazany adres mailowy transport.badzmobilny@tueuropa.pl
- kopię dokumentu potwierdzającego zatrzymanie prawa jazdy przez uprawniony organ;
- dokumentację medyczną i zaświadczenie lekarskie w przypadku złamania kończyny wskutek nieszczęśliwego wypadku,
- inne dokumenty potwierdzające zajście zdarzenia ubezpieczeniowego, niezbędne do rozpatrzenia roszczenia, o które poprosił ubezpieczyciel.
Masz wątpliwości? Pytania? Zadzwoń!
+48 502 399 758
Jeżeli preferujesz kontakt drogą e-mail:
kontakt@chronie.pl